zondag 7 augustus 2011

Eens is de eerste keer..


dat je binnen loopt bij MAC.
Voor mij was dat een paar dagen geleden in Amsterdam.
En het voelde als een BIG deal. Ik bedoel: hier schrijven dus alle beautybloggers over alsof het de hemel is en alle producten zijn als goud. That means something! Afijn, de hele winkel stond vol en ik wist niet waar ik kijken moest, al die mooie producten, overal mensen (en de MAC store is best klein..). In mijn hoofd ging het geen-overzicht-alarm hard af. En wat nu.. even voelde ik me heel klein.

Tot een MUA (make up artist) van MAC mij aansprak en me hielp op weg naar mijn buit-to-be. Ik ben gezegend met enorm gepigmenteerde lippen, wat er inderdaad meestal erg mooi uit ziet. TENZIJ, en ik zal mezelf niet wezen als ik niet iets te zeuren had, je een lichtere kleur lipstick op wil dan je eigen lipkleur. En dat wil ik dus. Heel graag.

En nu heb ik de oplossing! In een klein schattig potje, met daar om heen een mooi chique zwart doosje. Mijn nieuwe beste vriendin.. de MAC lip erase.



De MAC lip erase is een product dat lijkt op concealer/foundation maar dat is het natuurlijk niet! Het heet immers lip erase. Van te voren kijk je welke kleur bij je huidskleur past (ik heb Pale, ben vergeten wat de andere kleur is)als je vervolgens dit product op je lippen smeert lijkt het dus alsof je lippen dezelfde kleur hebben als je gezicht. Vervolgens kun je lichte of juist felle kleuren (die op je eigen lipkleur niet zo goed tot hun recht komen) lipstick/lipgloss aanbrengen. En waarom heb je hier nu lip erase voor nodig i.p.v. bijvoorbeeld concealer? Omdat lip erase je lippen niet uitdroogt. Dit schatje heeft mij 16,00 euro gekost en tot nu toe is het me welke cent waard.

Ik geloof.. dat ik verslaafd ben. Ik.wil.meer.MAC. !

2 opmerkingen:

  1. Ja ik hou er ook van, MAC dan want de lip erase heb ik niet. In Groningen heb je zo'n counter en ik heb inmiddels een blush, lipstick, lipglass, en tinted lip conditioner en ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo jaloers dat je dichtbij een counter woont Emma! Maar misschien is het zo ook wel een 'veilige verslaving' haha. Dan blijft het exclusief/leuk als ik een nieuw MAC product kan kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen