zondag 21 augustus 2011

'HOI week' 2011

Morgen, 22 augustus 2011 begint (als ik de folders mag geloven) de leukste week van mijn studentenleven! Namelijk de HOI week 2011.

Van maandag tot en met vrijdag ben ik druk met o.a. een kroegentocht, zeskamp en speeddaten begeleid door niemand minder dannn.. Valerio Zeno. In de tussentijd logeer ik bij vriendlief in zijn studentenhuis (wel in zijn/ons bed hoor, niet in de gang).



Edit: ik ga studeren in Enschede aan het Saxion

In de tussentijd heb ik wel een aantal artikelen gepland :) dus vergeet niet regelmatig te kijken! Hebben er nog meer mensen introductieweek? Of goede verhalen van introducties van eerdere jaren?

2 opmerkingen:

  1. Ik vraag me dan toch wel af van welke stad dat is, nog nooit van gehoord! Maar veel plezier in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je het zegt! Vergeten erbij te zetten, ik ga studeren in Enschede aan het Saxion.

    BeantwoordenVerwijderen