zondag 14 augustus 2011

Huge mistake & granny squares



Huuuge mistake: gister wou ik de batterijen van mijn camera opladen, batterij in oplader, stekker in stekkerdoos en klaar is kees! Zou je zeggen.. toen ik 3 uur later terug kwam (should have done the trick) was mijn batterij nog steeds leeg en mijn krultang enorm heet. Verkeerde stekker in de stekkerdoos gedaan..

Dit verklaart de slechte kwaliteit van de foto bij deze post. Deze is namelijk gemaakt met mijn nieuwe Samsung Galaxy S plus! Die ik nu niet kan showen (zie de alinea hierboven). Anyway ik wou laten zien dat ik begonnen ben met het haken van granny squares. Ik vond een duidelijke uitleg op vandehakopdetak.com en ben begonnen. Helemaal netjes zijn ze niet en het afwerken lukt ook nog niet zo, daarvoor moet ik mama nog even om hulp vragen haha.

Ik denk dat ik er een kussensloop van ga maken.. als iemand nog andere leuke ideeën heeft; laat een reactie achter!

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik ben bloemetjes aan het haken om mijn schoolborden te versieren. Ik zou inderdaad ook een kussensloop maken!

    BeantwoordenVerwijderen