donderdag 6 oktober 2011

Apple Anniversary

Nee, ik vier niet de verjaardag van het bedrijf Apple. Ik 'vier' sowieso niets met betrekking tot Apple. Of nouja, een heel klein beetje dan.

Maccie en ik zijn namelijk twee jaar samen. Maccie is de naam van mijn Macbook.
Zo'n twee jaar geleden gingen mijn ouders met MIJN zuurverdiende centen naar het v&d prijzencircus. Op jacht naar wat mijn nieuwe beste vriend zou worden: Maccie Macbook 13". Terwijl ik me rot werkte bij een van de meest gehate bedrijven in de omgeving (aiai wat een nare bedoeling was dat) dronken mijn ouders rustig een kopje koffie met een stroopwafel bij de Dixons in V&D, met in een plastic zak dit:

Ik moest werken tot 18.00 uur en heb de hele dag in de zenuwen gezeten of pa & moe nu wel of niet zo'n macbook voor me bemachtigd hadden; supersnel fietste ik naar huis ennn.. daar lag ie dan <3 liefde op het eerste gezicht. Ik zou niet weten hoe ik zou KUNNEN leven zonder Maccie. Ter ere van zijn verjaardag (en gewoon omdat ik het nodig had) bestelde ik een roze cardreader & nopjes voor in de poorten. Wie weet post ik een foto als ze binnen zijn :)

Edit: Dit stuk heb ik vooruit geschreven, de dood van Steve Jobs heeft hier niets mee te maken en komt voor mij als een verrassing. R.i.p. Jobs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten