zondag 2 oktober 2011

Mijn haat/liefde verhouding met H&M

H&M vind ik doorgaans een leuke winkel. Leuke kleren + fijne prijsjes = blije student. Maarrr aan al dat leuks kleven natuurlijk ook nadelen. Zo heb je de streepjes trui van afgelopen winter/lente (?) die iedereen heeft (in mijn eigen klas een vrouw of 6 ecxl. ikzelf)
DE trui die iedereen heeft
Een tijdje geleden telde dat voor de vesten met sterretjes en op een doorsnee kerstgala van een willekeurige middelbare school pik je de h&m-etjes er zo uit. Kort samengevat: heel origineel ben je in h&m vaak niet (heel soms wel). Wat overigens ook lang niet iedereen uit maakt.

Voor mij is iets anders een veel groter probleem. Daar ik een hekel heb aan passen koop ik doorgaans kleding op de gok. Dit ging altijd goed en maar eens in de zoveel tijd had ik een miskoop. Maar sinds kort is de maatvoering bij h&m veranderd.. wat het precies is weet ik zo net nog niet maar niets past meer 'zomaar'. Waar ik vroeger blind een maatje 38 uit het rek pakte gaat dat nu niet meer lukken. Soms moet ik de winkel uit met een 44 en soms met een 36... En dat is waar mijn liefde omslaat.


Ik ben gek op goedkope leuke shirtjes, panty's, vestjes en sieraden. En de matige kwaliteit + originaliteit neem ik dan voor lief. Maar dat gedoe met maten... brrrrrr :(

2 opmerkingen:

  1. Ja, dit probleem heb ik dus ook die veranderde maten... snap er nou helemaal niets meer van hoewel ik het normaal op de gok kon kopen... #fail

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, voor een gala ofzo zou ik geen H&M-jurk kopen inderdaad. Maar voor de rest heb ik wel van de H&M, ik geef er niet zoveel op qua kleding of ik origineel ben of niet.

    BeantwoordenVerwijderen