woensdag 24 augustus 2011

Favoriete drankjes

Eigenlijk drink ik helemaal niet zo veel, ik kan namelijk niet zo goed tegen alcohol. En aangezien ik weinig charming vind aan een dronken vrouw houd ik me altijd netjes aan mijn 3 alcoholische consumpties per avond max. Het is dan ook een top drie en geen top vijf als anders.



1. Wijn, op warme zomerdagen witte wijn en bij lekker eten of later op de avond rode wijn. Bij het barbecueën drink ik graag een glas rosé. What can I say? I like wine!

2. Martini, tijdens het uitgaan drink ik vaak martini-cola maar thuis op een gezellige avond drink ik liever heeeel langzaam een glaasje pure martini.

3. Jillz, lekker fris voor aan het strand of bij een leuke film, eigenlijk kan jillz altijd.

Natuurlijk behoord men geen alcohol te drinken onder de 16 en drinkt men de alcohol met mate :)


Wat is jouw favorietje alcoholische drankje?

1 opmerking:

  1. Ik ben ook niet zo'n drinker en ik kom nog net aan een top 3:

    1. Zoete witte wijn haha.
    2. Bacardi-cola.
    3. Jillz.

    BeantwoordenVerwijderen