maandag 1 augustus 2011

Lijstjes

Plannen is altijd een sterk punt geweest van mij,
ik ben de gene die de mailtjes rond stuurt over wat we doen met kerst en waar,
de gene die in mei de paklijst voor de vakantie klaar heeft,
mijn agenda is heel precies ingevuld en voor drukke periodes maak ik schema's.
De vakantie uitgaven staan in een excel-bestand en zo kan ik volgend jaar kijken hoeveel geld ik nodig ga hebben.

Het zal je dan niet verbazen dat ik (een maand van te voren..) al begonnen ben met de voorbereidingen voor mijn Bday.



Ik zal is een lijstje maken van de lijstjes die ik al gemaakt heb:
* wie-wil-ik-uitnodigen-lijst
* wat-wil-ik-bakken-lijst
* boodschappenlijst
* wanneer-vier-ik-het-voor-wie-lijst

And many many more to come

2 opmerkingen:

  1. Ik ben precies zo, een enorme regelneef. Ik kan er ook slecht tegen als anders dingen niet goed regelen en plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat kan mij inderdaad ook erg storen! Of als mensen niet reageren op mailtjes over iets dat ik regel ;)

    BeantwoordenVerwijderen