maandag 1 augustus 2011

Tags, 1 Je dierbaarste kinderherinnering

In blogwereld gaan veel tags rond, dit vind ik een erg leuke manier om iemand beter te leren kennen. Bij Sanne van whatabeauty.nl kwam ik de 'more than beauty tag' tegen, nu heb ik geen beautyblog (wel een relatief grote nagellak&make-up verzameling) maarr ik vind de vragen leuk! Dus heb ik besloten om elke maandag & vrijdag een vraag te beantwoorden. Het zijn er in totaal 15 en bij deze post ik nummer 1:

1. Je dierbaarste jeugdherinnering
Ik heb heel veel goede dierbare jeugdherinneringen. Ik denk dat ik voor ’t Hilgelo ga. Dat is een plas/meertje bij Winterswijk waar mijn ouders, ik & mijn broer vroeger vaak hele dagen naar toe gingen als het warm weer was. Samen picknicken, zwemmen en zandkastelen bouwen. En aan het eind van de dag een ijsje.

foto via we heartit.com

1 opmerking:

  1. Super leuk dat je nu ook een blog hebt. Mijn favoriete kinder herinnering is denk ik het spelen in de speeltuin hier in de straat. Elke avond met alle kinderen uit de buurt, vond ik altijd heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen