maandag 29 augustus 2011

mini-verslag hoi week 2011

Maandag 22 augustus.
Ik heb een gruwelijke hekel aan te laat komen, meer dan aan natte sokken of cola waar de prik uit is. Te laat komen is naar. Dus waarom niet te laat komen op je aller eerste schooldag? Behoorlijk geïrriteerd en met rood hoofd van het hard lopen kwam ik aan. Gelukkig viel het niet enorm op want ik begon in de collegezaal met een uitleg over hoe de school werkt etc. Vervolgens ontmoette ik mijn SLB-er (mentor) en klas.

Dinsdag 23 augustus.
In groepjes van zes kregen wij de opdracht om..... een schoonmaakdoekje te ontwikkelen! En stiekem, vond ik het best leuk. Uit elke klas werd een winnend groepje gekozen die vervolgens na de lunch voor alle klassen + wat docenten moesten presenteren. Van alle groepjes werden we derde, niet slecht right? Smiddags was er nog een pubquiz over muziek, algemene kennis en natuurlijk mode/textiel. En echt deze dag was ik winning want mijn team (ik & M.) werden tweede van alle eerstejaars Textiel! S'avonds was er een kroegentocht.

Links ziet u het Saxion shirt en rechts het LINKshirt (studievereniging)

Woensdag 24 augustus.
Oke eigenlijk was vandaag dus ook de kroegentocht; het was heel gezellig en ik ben in ruimtes geweest waarvan ik nooit verwacht had dat je er van de brandweer met zoveel man in zou mogen. Om 10 uur in de ochtend stonden we weer paraat, dit keer om te speeddaten. En dit fantastische event (voel mijn sarcasme) werd gepresenteerd door niemand minder dan Valerio. S'middags bezochten we de Grolsch fabriek in Enschede. Wat eigenlijk (tegen mijn verwachting in) best leuk was!

Donderdag 25 augustus.
Om 11 uur begon een sport&spel dag, aangezien mijn groepsgenoten te brak waren/nog sliepen/het vergeten waren etc. heb ik met M. de 'wipe-out-baan' gedaan, daarna waren we zo moe dat we het wel weer genoeg vonden haha. We zijn even over de informatieavond gelopen die er naast was en na de lunch richting stad gegaan. Tegen 17.00 uur weer terug voor de BBQ en toen lekker gerelaxed tot s'avonds om 21.00 uur het Oude markt concert begon!

Vrijdag 26 augustus.
Rond 2.00 uur verliet ik de oude markt om mijn bedje in te rollen. De hoi week 2011 was officieel afgesloten en ik had ernstige behoefte aan slaap.

1 opmerking: