dinsdag 30 augustus 2011

Shoplog: nagellak



Ik heb me er weer schuldig aan gemaakt: Nagellak kopen.
Aantal: 5
Kleuren: 6
Totale schade: 11,70 euro
Merken: p2 ♥, Essence, Catrice ♥, Gosh, H&M


Rechts een swatch van P2 - hug me, en nee de foto is niet erg mooi. Maar de kleur komt wel erg goed uit! Met dit lakje ben ik erg blij, p2 is een Duits make-up merk met erg veel leuke nagellakkleuren. En niet geheel onbelangrijk: budget vriendelijk! Voor dit lakje betaalde ik 1,55 euro. Moet kunnen right?




2 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik kwam laatst op je blog. Heel leuk, ik volg je. Dit is misschien een beetje een vreemde vraag, maar heb jij TCS op de UU gedaan? Don't worry, ik ben geen stalker. Maar je foto en naam komen me bekend voor hihi!

    Let me know.

    dailysuus@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gele nagellak is geweldig <3 prachtige kleur. En wat heb jij een mooie nagels

    BeantwoordenVerwijderen