vrijdag 19 augustus 2011

More than beauty tag x2

Antwoorden op de 'more than beauty tag' voor het vorige artikel hierover klik hier.

5. Als je iets zou kunnen uitvinden, wat zou dat dan zijn?
Dit vind ik een lastige, natuurlijk zou ik soms wensen dat er in het leven een 'backspace' bestond maar voor mijn gevoel is dat niet hoe het werkt of kan werken. Dus dat wil ik niet, dan wil ik liever iets praktisch uitvinden als nagellak die ECHT 2 weken netjes blijft zitten of zo'n tas als Hermelien en Mary Poppins hebben waar ALLES in past maar je tas wordt er niet groter of zwaarder van.



6. Als je je eigen bedrijf zou opstarten, wat zou je dan doen?
Een bedrijf om grafische talenten te managen/helpen of een adviesbureau,
misschien wel een textiel -import bedrijf. Of een communicatie/reclame bureau. Ik vind veel dingen leuk haha :)

afbeelding via weheartit.com

1 opmerking: