woensdag 17 augustus 2011

Favoriete Apps

Al een jaar gebruik ik Apps op mijn iPod touch, maar nu ik ook de trotse eigenaar ben van een telefoon die Apps ondersteunt kan ik niet meer zonder. Apps zijn handig, leuk, informatief, sparen geld uit, Apps zijn fijn (:

1. WhatsApp, oke hier is natuurlijk weinig verrassends aan maar WhatsApp is zo handig en haalt mijn smskosten toch enormm naar beneden (:

Android & Appstore

2. FxCamera, met deze App verander je je camera in een fish eye camera, vintage camera en andere leuke effecten. Me likey!

Android

3. Aanbiedingen App & Beauty aanbiedingen App, superhandig om te zien waar iets in de aanbieding is of gewoon een overzicht van een winkel te kunnen bekijken. Je bent een student of je bent het niet he ;)

Appstore

4. JuiceDefender
, houd je batterijverbruik bij en zorgt ervoor (d.m.v. bijvoorbeeld sterkte/zwakte van het licht van je telefoon aan te passen) dat je batterij zo lang mogelijk meegaat. It defends your juice ;)

Android
5. Bakery Story & Angry birds (games^^), tsja wie vindt het nu niet leuk om af en toe een spelletje te doen?! Op mijn iPod speel ik vaak Bakery story, een soort farm ville maar dan met taart: veel beter dus haha. Op mijn telefoon speel ik Angry birds, dat heeft geen uitleg nodig right? :)

Bakery Story Appstore, Angry birds Android

Voor de rest gebruik ik natuurlijk ook facebook, skype, ns reisplanner en nu.nl apps. Iemand nog tips voor een leuke app?


2 opmerkingen: