vrijdag 26 augustus 2011

More than beautytag 9 t/m 11

Soms moet je bekennen dat iets een slecht idee was, en voor mijn gevoel is dit zo'n moment. Ik ben het beantwoorden op de vragen en aan elke vraag een post wijden zat. Dus we gaan het wat sneller doen! In deze post vind je de antwoorden op de vragen 9 tot en met 11.

8. Een talent dat je graag zou bezitten, maar niet hebt.
Soms vind ik het jammer dat ik niet muzikaal ben en minder gevoel voor ritme heb dan ik zou willen. Voor de rest ben ik best tevreden. Je moet ook weer niet te veel talenten hebben/willen haha.

9. Iets dat je liever twee jaar geleden had geweten.
Dat je school echt voor jezelf doet, tijdens mijn laatste opleiding heb ik lang niet altijd 100% mijn best gedaan. Puur uit rebellie, totaal onnodig. Niet dat het voor mijn diploma wat uit maakt (dat heb ik gehaald) maar voor mijn gevoel was het beter geweest.

10. Wat doe je om rustig/relaxed te worden?
Series kijken, lezen of fotograferen. Samen met mijn vriend de honden uitlaten vind ik ook erg ontspannend. Verder vind ik het fijn om rustig mijn nagels te lakken.


Aanschouw één van mijn grootste fans: Bliks de poes













11. Wie is er in je leven dat je het gevoel hebt dat je geliefd wordt.
Mijn ouders, broers, familie en vriend natuurlijk sowieso, zij geven mij dagelijks het gevoel dat ik geliefd ben en ‘belangrijk’ ben. Voor de rest mijn vrienden & de kat van mijn vriend als ik haar brokjes geef, dan houd ze heel veel van me.

4 opmerkingen:

  1. Ok mag ik me even heel erg schamen, maar broers? Ik weet maar van 1 het bestaan... ben ik nou dom? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nee je hoeft je niet te schamen! Ik heb een halfbroer die al langer het huis uit is dan dat ik op de aardbol rondloop. Ik vind het altijd vervelend staan om 'broer & halfbroer' te schrijven/zeggen omdat het verschil tussen broer en halfbroer dan veel groter klinkt dan dat het daadwerkelijk voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poes! Ik zou zelf ook wat muzikaler willen zijn, ben zo muzieknoot-analfabetisch als het maar zijn kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lijstje!
    Ken je gelijk een stukje beter :)

    BeantwoordenVerwijderen