dinsdag 16 augustus 2011

Twintig dingen.. voor ik twintig word

1) Een blog beginnen
2) Mijn fiets maken
3) Een hoesje voor mijn ipod + nieuwe card reader kopen
4) Mijn make-up stash uitzoeken
5) Een oplossing bedenken voor het opruimen van mijn sjaals (tips welkom)
6) Naar de kapper
7) Schoenen naar de schoenmaker brengen
8) Al mijn geboorte-wens-kaartjes in een plakboek plakken


De stapel geboortekaartjes

9) Een nieuw MAC product kopen, omdat ik het waard ben
10) Een breezer drinken om de tienerjaren af te sluiten
11) Een How I Met Your Mother marathon houden
12) De uitnodiging voor mijn feest bedenken/maken
13) De recepten voor mijn feest uitproberen
14) Mijn voeten een pedicure geven, just has to happen
15) Een plakboek maken van afgelopen zomer
16) Minimaal 1x per week een stuk fietsen dat langer is dan 2km

Papa's stukje in mijn poëziealbum

17) Mijn telefoonlijst opschonen
18) Mijn hele poëziealbum doorlezen
19) Een keer nachtelijk zwemmen in een meer
20) GEEN anti-rimpel-crème, anti cellulitis lotion of andere smeersels die duiden op ouder worden kopen/gebruiken.

Foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, mijn cardreader doet het niet meer :(

2 opmerkingen:

  1. Ik stuitte op je blog. Misschien omdat ik twintig ben, misschien ook niet. Anyway, ik voel me nu eigenlijk best oud. Hm. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie twintig juist als een mooie leeftijd; niet meer te jong en nog lang niet oud haha (:

    BeantwoordenVerwijderen