woensdag 21 september 2011

90's request / favorieten jaren '90

Elke ochtend sta ik op met 3fm. Op doorsnee ochtenden boeit het me stiekem niet zo welke radiozender aan gaat, maar deze week heb je ruzie als je met mijn frequentie gaat schuiven! Deze week is het namelijk 90's request!

Ik ben groot fan van de jaren '90, dit zal hoogst waarschijnlijk veel te maken hebben met een sterk staaltje jeugd sentiment. Maar elk excuus is een goed excuus! Hieronder mijn favorieten jaren '90 nummers, eind van de week kan ik de lijst waarschijnlijk aanpassen haha.

 Faithless - insomina, ik ben groot fan van Faithless dus er moest er één bij!
Destiny's Child - bootylicious, een favorietje die me doet denken aan leuke tijden met mijn nichtjes!

 

The Smashing Pumpkins - 1979, dit vind ik gewoon een heel mooi nummer

Dit was dus gruwelijk hip toen ik mijn eerste klassenfeesten had haha.
En tsja, hier kon ik niet helemaal onderuit.
Een van mijn favoriete bands, Depeche mode.

Natuurlijk houd het hier niet op, ik heb het nog niet eens gehad over Radiohead, Britney Spears, de Spice Girls, the Bloodhound gang, TLC, Anouk of U2. Ik ben gek op de jaren 90!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten