vrijdag 9 september 2011

Alphabet Soup Tag


afbeeldingen via weheartit.co
Age: 20
Best friend: Arne & Milou
Chore you hate: Afwassen, en dan vooral zonder afwashandschoenen. Ik krijg daar hele nare handen van dus liever niet! Voor de rest heb ik aan weinig dingen in het huishouden écht een hekel.
Dreamhouse: Voor nu een mooi wit appartementje in of dichtbij het centrum van Enschede. Voor later een leuk huis met een mooie grote tuin. Het liefst vrijstaand waar ik lekker de ruimte heb. 
Essential start of your day: De wekker uit, naar de wc & mijn ontbijt. Zonder ontbijt kan ik niet opstaan.
Favorite color: dat verschilt per dag, nu zou ik pastelkleuren zeggen.
Gold or silver: Zilver of witgoud
Height: Een schattige bescheiden 1.59
Instruments I play: Geen :(
Job Title (most recent): Student, het laatste baantje dat ik had was parttime kassameisje.
Kids: Geen, maar ze staan wel 'op de planning' voor als ik later groot ben, haha.
Life is incomplete without: Lachen & liefde
Music that you always listen to: Ik luister heel veel verschillende muziek. Op dit moment luister ik graag Katy B, De Jeugd van tegenwoordig, Deadmou5, Flexxican en mijn alltime fav. Franz Ferdinand
Nickname: Anne
Overnight hospital stays: Geen
Phobias or fears: Geen hele erge, zou zo niets kunnen bedenken.
Quote from a movie: Maybe, it's not that you're too big. Maybe this town is just to small. (Big fish)
Reason to smile: Complimentjes, leuke blogposts, mijn vriendje, mooi weer, een bedrijfseconomie som die in één keer goed gaat.

Siblings: een broer van 23 en een halfbroer van 42.
Time you wake up: Deze week 6.15 zodat ik om 7.10 in de trein zit.
Underwear: Ligt in een la in mijn kast.
Very important date this year: 06-07, mijn mbo-diploma uitreiking!
Worst habit: Ik vergeet deuren achter me dicht te doen, ik drink veel frisdrank, ik raak snel gefrustreerd of chagrijnig als dingen opeens anders gaan dan ik wil.
X-ray’s you’ve had done: Een paar van mijn heupen (ben geboren met heupdysplasie). Ik gok een stuk of 8/9.
Yummy food you make: Pasta met zalm en luchtige roomsaus met cherrytomaten.
Zoo animal: Stokstaartjes en pinguïns.

Ik vond deze tag op Emma's blog en besloot m over te nemen, als iemand anders m over wil nemen: ga je gang! En laat t even weten, dan kan ik jouw post ook lezen :)

1 opmerking: