maandag 12 september 2011

It's my party and I cry if I want to.


Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd met mijn liefste vrienden, familie en kennissen. Zaterdagmiddag lekker in de tuin met zelfgemaakte taart, thee en ander lekkers. S'avonds kwam mijn oudste broer + aanhang ook en hebben we met zijn achten (papa&mama, ik+aanhang, broers+aanhang) pizza gegeten en lekker geborreld.

Vervolgens stond ik zondag morgen om 9uur weer in de keuken om te beginnen aan allerlei baksels voor mijn High Tea! Op de foto ziet U een hartvormige appelcake, muffins (vanille), ijsthee en petit fours. Die laatste kwamen dan weer van de Hema maar dat mag de pret niet drukken. Wat niet op de foto staat maar wel gemaakt en gegeten is: walnotentaart, zalm en kipfilet wraps, muffins (chocolade), Komkommer en tonijn sandwiches en gewone old school thee.

Deze avond aten we met een man of tien/twaalf soep, broodjes en quiches (foto's volgen in een andere blogpost). Ondanks dat mijn halve vriendenkring met griep op bed lag en last minute af moest zeggen had ik een fantastische verjaardag met heel veel lekker eten & leuke mensen. En fantastische, lieve, speciale of gewoon praktische cadeautjes.

1 opmerking: