maandag 5 september 2011

Shoplog 3 september

Met een klein beetje vertraging i.v.m. ziekte presenteer ik U mijn 'shoplog 3 september'.


In de loop van dit kwartiel (periode/blok) ga ik op school een rokje maken. Dus ging ik zaterdagochtend vroeg op naar de lapjesmarkt. De stof voor de rok moet 100% non-stretch zijn (stiekem houd je dan alleen katoen over) dus dat werd goed zoeken. Tussen alle dierenprintlappen, tapijtstoffen en voeringsstof kwam ik opeens het baboesjka-stofje tegen. Liefde op het eerste gezicht! De stof mocht mee voor 2 coupons voor 8 euro dus de lap met ijsjes print ging ook mee. Een kraampje verderop kocht ik twee ritsen (één om mee te oefenen en één voor het echie), garen en geperforeerd tailleband. Thuis heeft mama een verzameling knopen waar je U tegen zegt dus die zoek ik er later bij. Mijn rokje-attributen zijn compleet!

Vervolgens ging ik in Nijmegen langs de Tiger(.dk), en hier komt mijn tip van de week: Bij de tiger verkopen ze haaknaalden voor een euro per stuk! Ze hebben overigens ook bamboe breinaalden voor 2 euro per setje, deze nam mijn moeder tevreden mee naar huis. Verder kocht ik prinsessenvlaggetjes voor mijn verjaardag en een magnetisch fotolijstje in de vorm van een TV. In totaal was ik hiervoor 3 euro kwijt, me likey!  

De tiger.dk heeft winkels in Nijmegen, Arnhem en Utrecht. Voor adressen check tiger-stores.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten