maandag 17 oktober 2011

Als je nagels maar goed zijn

Als je mijn blog al een tijdje volgt zal het je opgevallen zijn: ik koop/draag veel nagellak. Bij deze dan ook een artikel over mijn verzameling! Want ja, alles waar je er meer dan 4 van hebt is een verzameling toch?

Hoeveel het er zijn zou ik echt niet weten, maar dat het er meer dan 100 zijn staat vast. 'Zoveel kleuren kun je toch nooit dragen/goedhouden?' Wel dus!

 En hoeveel heb je nou aan nagellak als je nagels er niet pretty uitzien? Vandaar natuurlijk ook een collectie vijlen, base & top coats, nagelriemcreme's en nagelwielen om alle kleuren op te sorteren. Er worden hier geen halve maatregelen genomen.

1. OPI - Tickle my france-y
2. Mavala - Lagoon
3. P2 - Elegance
4. Stippen (geel, rood & oranje op wit)
5. P2 - Hug me
6. Astor - Pinky
7. OPI - Second honeymoon
8. OPI - Teenage dream

Geen opmerkingen:

Een reactie posten