woensdag 19 oktober 2011

NL ink

tattoo van vriendje
Vind ik tattoo's leuk? Ja. Mooi? Zekers. Heb ik zelf een tattoo? Hell no.
Ik ben veel te bang om een tattoo te nemen, ten eerste vanwege de pijn & ten tweede ben ik bang om spijt te krijgen.

Mijn vriend heeft wel lichaamsinkt, twee plaatjes wel te verstaan. Op de foto zie je nummer 1. En ja ik vind het mooi, veel meer moet het (als je het mij vraagt) overigens niet worden, dan wordt het weer zo'n stickervel haha.

En nu ben ik dus benieuwd naar wie van mijn lezers tattoo's hebben/willen en je mening. Misschien vind je het wel gruwelijk lelijk, of durf je gewoon niet net zoals ik maar misschien heb je er al wel twintig en is je motto more is more. Tell me!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf geen tattoo's en wil ze ook niet. Soms vind ik het wel mooi staan, maar meestal niet (vooral niet als het een hele arm vol tattoo's is ofzo).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nog geen 1, maar ben wel van plan om binnen 12 maanden er 1 te zetten :) Ik weet al wat ik wil, maar ik twijfel nog over de plek. Ik moet namelijk goed bedenken wat voor de toekomst qua werk verstandig is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tattoo kan heel mooi zijn, maar ik vindt wel dat het een betekenis moet hebben (als ik er een zou nemen). Zelf heb ik er geen één.

    BeantwoordenVerwijderen