dinsdag 25 oktober 2011

Catrice big city life


Al weken keek ik hiernaar uit, ik vind make-up namelijk errug leuk en tsja, het oog wil ook wat. Dus als die twee leukigheden dan samen komen in één product ben ik van de partij! Maarr... 15 oktober, officiële datum dat de collectie uit zou komen... niets.

En nu! Exact tien dagen later kon ik deze foto whats appen naar vriendje:
Het Sydney & Berlin palletje
Hebbesss, en met 35 procent korting. Als een blij kind liep ik met deze palletjes de winkel uit. Ik zal verdere foto's van swatches of dergelijke sparen, ik vermoed dat de meeste zich daar niet in interesseren. Kijk gewoon even naar de leuke kleurtjes en de namen (niet goed zichtbaar) zijn fantastisch.

Edit: omdat Desiree er naar vroeg dan toch swatches! Nu is het (half 8) al donker dus de foto is niet briljant. Ik zal even in het kort mijn mening geven: sommige kleuren vallen een beetje tegen maar daar tegenover zijn andere kleuren juist ontzettend mooi, ik vind het jammer dat er bijna alleen glitterkleurtjes inzitten (de bruine kleur op het linkerpalletje in het midden is de enige matte) en niet alle 4 de blushes zijn even goed. Voor de prijs van 7 euro (en nu 35% korting als je twee producten koopt, tel uit uw winst) vind ik het een prima kwaliteit :)

1 opmerking: