dinsdag 25 oktober 2011

relatieproblemen

Stress & ik hebben een bijzondere relatie. Zo een waarvan iedereen denkt 'is het nu aan of uit?' of 'zijn die twee nu echt gelukkig samen?'. Ja een hoog can't live with, can't live without gehalte.


Dit is de laatste lesweek voor de tentamenweken en zo'n beetje elke dag heb ik ruzie met Stress. Stress belt altijd op het verkeerde moment, snapt niet dat ik soms even rustig alleen wil zijn en maakt eens in de zoveel tijd (vooral op ongewenste momenten) een emotioneel wrak van me. We kennen ook wel gelukkige tijden, vooral achteraf moet ik vaak bekennen dat Stress me echt geholpen heeft met bepaalde dingen. Dat Stress er altijd voor me is en Stress het allemaal erg goed bedoeld.

Dus, lieve lieve Stress, deze week haat ik je, ga ik een gruwelijk gevecht met je aan. En aan het eind van week 45 ben ik je ontzettend dankbaar. It's me & you against the world.

2 opmerkingen: