vrijdag 28 oktober 2011

Hospiteren kun je leren

Naast de drukte van school (elke ochtend om 6 uur naast je nest & enorme projecten + toetsen die af moeten) ben ik ook nog bezig met het vinden van een kamer. En echt, wat een verschrikking. Dus hier: de top vijf irritante dingen aan hospiteren!

1. 'je moet het niet persoonlijk opnemen, maar we hebben iemand anders gekozen'.
Het is niet alsof ik een egodeuk van hier tot Tokio krijg maar C'mon hoe kun je zoiets nou niet persoonlijk nemen?!

2. Jezelf moeten presenteren terwijl de volgende al op je staat te wachten. Nice.
No way dat je dan relaxed verteld over je hobby's en kwaliteiten.

3. Het eeuwige wachten tot je gebeld wordt dat je het (weer) niet bent geworden..
Ik haat wachten. Haha.

4. Adressen zoeken die op onmogelijke plaatsen/in donkere steegjes of achter schuttingen verstopt zitten.
Hoera voor GPS op je telefoon, maar toch :(

5. Je verheugen op je nieuwe kamer/huisgenootjes/leven in een andere stad en dan elke keer weer teleurgesteld in je oude kamer bij pa en moe te eindigen. 

Nouja dit leg ik niet uit, duidelijk lijkt me.

En toch gaan we gewoon verder! Ik moet & zal een kamer krijgen haha.

3 opmerkingen:

  1. Hospiteren lijkt me ook echt kut om te doen. Hopelijk vind je toch snel een kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit gehoord van kraakpand verhuur?

    Een vriend van mij huurt voor €150 euro per maand een huisje aan de rand van de stad van Rotterdam. 3 slaapkamers, een badkamer, een huiskamer én een keuken.

    De huizen staan ingepland vaak om afgebroken te worden, dit kan over 3 jaar zijn, maar ook over 5 jaar. Niet denken dat het bouwvallen zijn want dat zijn het totaal niet! Dan moet je eruit en zoeken zij van die stichting een nieuw pand voor je, zo hou je de kosten laag maar heb je wel heel veel ruimte voor het geld!

    Ik zou zeggen, give it a try! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, website is trouwens: mkdfotografie.nl - oude link haha! Succes! x

    BeantwoordenVerwijderen