dinsdag 11 oktober 2011

Scrabble ring binnen!

Al enige tijd zat ik te azen op zo'n fantastisch leuke scrabble ring. Maar: de enige plek waar ze die verkochten was via Ebay.. nu ben ik niet zo goed met Ebay/paypal, tot voor kort snapte ik er helemaal niets van. Dus lange tijd stelde ik het bestellen (met pijn in mijn hart) uit. Totdat ik zag dat Emma er ook één gescoord had op Ebay die ook nog is snel binnen was! Toen kon ik het niet meer laten.. en toen bleek dat er nog geld op mijn paypal account stond was het helemaal officieel: ik moest en zou die ring hebben! Vandaag bij thuiskomst (om 17.30uur, totaal gesloopt) lag mijn nieuwe favo sieraad er:
Mijn ring!
Inderdaad supersnelle service :) donderdag kwam mijn bevestiging binnen in de mail en vandaag lag ie op de mat!

Ik betaalde er omgerekend ongeveer 6 euro voor incl. verzendkosten via de verkoper minimum_mouse

1 opmerking: