maandag 10 oktober 2011

Slecht geslapen?

Ik ben iemand die bijzonder licht slaapt. Ik heb niet voor niets gordijnen die echt totaal verduisteren en voor als ik ergens ga logeren ligt een verzameling slaapmaskers klaar. Alleen daar houden de nachtverstoorelementen (wordfeud?) niet op. Was het maar zo'n feest!

Gisteravond ging ik slapen om 23.00 uur, nette tijd al zeg ik het zelf.
Om 01.30 werd ik wakker van de regen, even wachten, tegen 02.10 sliep ik weer.
Tegen 04.30 ging de buurman weg op zijn motor, ik wakker, tegen 05.10 sliep ik weer. 05.30, totaal zonder reden, was ik weer wakker. Tot 06.45. Ik ben erg blij dat ik vandaag nergens heen hoef, heb toen geslapen tot 10.00 uur en voel me nu pas een beetje wakker.
Was ik maar een kat, kon ik hele dagen slapen

Vandaag staat wel veel op de planning:
- kamer opruimen + stofzuigen
- confectie rok zo ver mogelijk afmaken (-> dit schijn ik gigantisch verkeerd gedaan te hebben, zucht)
- samenvatting bedrijfseconomie maken.
- koken
- achter een kamer aan gaan
- mijn projectgroep aansporen tot vergaderen

Dus ik ga maar eens beginnen denk ik zo.

4 opmerkingen:

  1. Anders moet je oordopjes nemen, van die wasbolletjes. Ik kan zelf ook niet tegen geluid en sindsdien ik die heb, slaap ik al een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig als je zo slecht slaapt. Ik hoor soms dingen, maar meer en deel van de nachten tuk ik lekker door, vooral nu met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik slaap altijd gelijk zodra ik ga liggen, en slaap totdat de wekker gaat, en soms ook nog daarna (of er doorheen).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een slechte slaper, altijd al geweest..

    BeantwoordenVerwijderen