zondag 9 oktober 2011

Vijf dingen waar ik blij van word

Na een lijstje met dingen waar ik niets mee kan nu een lijstje met dingen die mij vrolijk maken!

1. Lekker eten en/of drinken. Ik ben opgevoed met het idee dat eten heel belangrijk is. En dan bedoel ik in de zin van: goed uitgebreid eten (verse producten etc) en ook eten met lieve/leuke mensen. Ik zit dan ook graag op terrasjes of ga naar/organiseer etentjes.

Ontbijt!
2. Leuke dingen scoren bij de kringloop. Een boek dat ik graag wou hebben, nieuwe kussens of fotolijstjes, een lampenkap of een tas. De dingen zijn vaak zo leuk & goedkoop. Me likey!

3. Konijnen. Ik vind konijnen zulke leuke dieren, soms ga ik nog steeds een dierenwinkel in gewoon om naar de konijnen te kijken haha.

4. Post krijgen. Vooral als ik het niet verwacht, fantastisch als er iets op je ligt te wachten.

5. Mooie plaatjes. In tijdschriften, foto's, of gewoon als je vanuit de trein opeens mooi beeld ziet dat je nog nooit eerder had gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten