zaterdag 1 oktober 2011

Stiekeme fan

Stiekem kijk ik elke dag Dr. Phill, en I like it big time. Soms als leedvermaak, heel soms worden er nuttige tips gegeven en vaak gewoon omdat ik benieuwd ben naar andere mensen. Geloof ik in de magie van Dr. Phill? Errr... no. Ten eerste: als je bij een tv programma moet komen om je relatie/leven op de rails te krijgen moet je wel erg ver heen zijn. En ten tweede: ik geloof niet dat het een goed effect kan hebben op je leven als je openlijk op internationale tv praat over je meest persoonlijke problemen.

Maar toch.. of het nu werkt of niet.. als vermaak werkt het bijzonder goed.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook leuk om te kijken, als ik de tv toevallig aan zet. En Oprah ook :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er soms naar of ik val er halverwege in en regelmatig trek ik mijn wenkbrauwen op en vraag ik me serieus af of dit niet gewoon zwaar ingehuurde acteurs zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Chantal ja haha zo lijkt het vaak wel he! Maar toch denk ik dan erna: we hebben het over Amerika he.. waarom zou het ook niet echt zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen