vrijdag 30 september 2011

Korte termijn projecten

Mijn lattenbodem maken
Toen ik gister lekker een film aan het kijken was hoorde ik opeens een raar geluid. Een soort.. krrrrghhhhhtoenk. En toen zakte mijn kont een stukje naar beneden. Na een uitruim sessie (laptop, telefoon, zalfjes, ring, koekje, watjes, anti prik: alles moest van het bed af) bekeek ik de zaak van dichterbij en al snel was de conclusie getrokken: twee latten hebben mijn lattenbodem verlaten.

Een kamer vinden
Al sinds september (ha-ha) ben ik op zoek naar een kamer maarrr.. het lukt nog niet zo. De bijhorende inboedel is voor een groot deel al WEL geregeld en één van mijn toekomstige huisgenoten ook. Dat word een hamster. Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan alleen zijn.
weheartit.com

De Burda easy kopen
Dat vergeet ik steeds.

Kringloop shoppen
Sinds de start van mijn nieuwe opleiding heb ik veel minder tijd om kringlopen te bezoeken, ik heb nu twee keer achter elkaar een lang weekend en plan dan toch wel wat bezoekjes in! I'm missing it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten