zondag 20 november 2011

De kogel en de kerk

Bovenstaande hebben elkaar afgelopen week doorkruist. Van de ene kant dwars in volle vaart naar de andere kant vloog een kleine maar scherpe kogel door een grote kerk.

Sint Pieter in Rome (April, 2010)

De cijfers van de toetsweek zijn bekend gemaakt.
En die ga ik zomaar even delen:

Engels -> 7.2 + presentatie 8 + photoshop = 8
Confectie -> 5.6 + rok 7 + map 7.2 = 6,5
Basistextiel -> 4,2 = 4
Bedrijfseconomie -> 3,1 + excel V = 3.
Project -> 2,7 = 3

Zoals je ziet, drie onvoldoendes voor mij. Vind ik dat heel erg? Eh, nee.
Voor mijn gevoel is er nog hoop haha. Ik weet waar het mis is gegaan, wat er precies van me verwacht wordt en wat ik moet leren. Voor elke onvoldoende is een apart inhaalmoment dus: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Plus die 8 maakt veel goed. Als het iets stiller is hier weet je nu dus hoe het komt: ik draai twee projecten tegelijk at the moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten