zaterdag 19 november 2011

Parfumverstuiver

Al een tijdje zag ik op internet regelmatig artikels verschijnen over parfum verstuivers. Nu ben ik gek op lekkere geuren, op dit moment bezit ik zo'n 8 flessen (vaak toch dure) parfum en de hele dag lekker ruiken is voor mij dan ook belangrijk.

Maar zo'n fles meeslepen, dat vind ik niet prettig. Straks gaat de fles nog in mijn tas kapot... Lekker ruikende tas en kapotte laptop/schoolboeken/telefoon etc erbij. Nee niet helemaal een risico dat ik dagelijks wil lopen. DUS die verstuiver, dat leek me wel wat.
Op de prijs na. Betalen voor een goed parfum: oke. Maar veel betalen voor een verstuiver: nee.

Toen ik gisteren met moeders door het kruidvat liep viel mijn oog opeens op een parfum verstuiver van het goedkopere merk 'true spirit' (waarvan ook altijd de sieraden zijn bij kruidvat). Voor 3 euro en 79 centen kon ik 'm niet laten liggen!
Via de onderkant van het flesje spuit je de parfum in de verstuiver

Ik ben er heel erg blij mee! Persoonlijk zou ik dit ook echt een leuk december-cadeautje vinden dus misschien een tip voor iemand die nog op zoek is naar iets kleins. De verstuiver is ook verkrijgbaar in zwart of zilver en er gaat 5ml in.

Wie weet koop ik er binnenkort nog één voor de afwisseling... haha :)

1 opmerking:

  1. Ik heb er ook inderdaad wel eens van gehoord! En het is besth andig inderdaad ales je geen grote flessen mee wilt slepen xD

    BeantwoordenVerwijderen