dinsdag 1 november 2011

Goed lang slapen

Na een week stressen en het vooruitzicht op nog een week (niet deze, komende) stress besloot ik mezelf eens wat rust te gunnen. Gewoon omdat het kan.
Waar ik normaal elke ochtend vrijwillig tussen 7 en 9 opsta om aan school te gaan werken, op te ruimen of gewoon dingetjes te regelen als een herhaalreceptje bij de apotheek slaap ik nu al twee ochtenden uit.

Zondag ochtend sliep ik tot 10 uur (wat dus eigenlijk 11 uur was en dat beschouw ik als een flinke prestatie) en als je dit nu leest op dinsdagmorgen is het de planning dat ik uitslaap. En het bevalt best goed, zo rond 22.30 uur je bed in en lang doorslapen.

Dinsdag & woensdag avond heb ik allebei al afspraken staan dus dat word niet vroeg mijn bedje in maar wie weet slaap ik uit. Tenzij ik het na twee keer al zat ben natuurlijk, dat kan ook.

2 opmerkingen: