woensdag 2 november 2011

The very best of versace

 Ja ja, 17 november ligt de Very best of Versace for H&M in de winkel.
Ben ik over-excited? Nee. Niet bepaald.
De vlinders die volgenden bij Viktor & Rolf, Cavalli, Lanvin & Jimmy Choo bleven uit.

Maar toen ik zojuist de collectie nog één kans gaf via hm.com kwam ik opeens de accessoires tegen.. ik hoop nu opeens dat deze collectie net zo lauw loopt als Lanvin want op die manier heb ik voor 45 euro een Lanvin jurk gescoord bij de H&M in Enschede.


Deze twee items moeten dus de mijne worden, beide 19,95 per stuk dus mijn bankrekening gaat er nog niet spontaan van in het rood staan. Nu alleen nog een manier vinden om ze te bemachtigen want ik weet nog niet of ik 17 november eventjes op & neer naar Amsterdam kan...

Mocht iemand sowieso die dag ervoor afreizen naar A'dam en mij een plezier willen doen... graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten