dinsdag 29 november 2011

tip: transparante nagellak

Ik houd van mooie kleding, kwalitatieve hoogstandjes qua sieraden en goede materialen. Maarrrr in sommige dingen investeer ik bijna nooit. Zoals grote opvallende ringen. Ik weet namelijk dat ik er snel op uitgekeken ben. Dus de big ass rings komen vrijwel altijd van H&M of Primark.
Maarr hoe houd je deze ringen, waarvan we allemaal weten dat ze stiekem van ijzer zijn, mooi? En zorg je dat je vingers niet groen worden..

Transparante nagellak! Any brand goes, ik heb hier toevallig Sally Hansen Double Duty liggen maar het gaat er gewoon om dat je een extra laagje over je ring heen lakt. Zo heeft jouw warmte/zuurgraad van de huid (voorlopig) geen effect op de ring en blijft je vinger + ring mooi. Me likey!

ps. doe dit ab-so-luut niet met ringen/sieraden die wel van duurdere metalen zijn gemaakt!




1 opmerking: