dinsdag 22 november 2011

verschillende twintigs.

Geen enkele twintig is hetzelfde.

Je hebt vrouwen van twintig die vers een VWO diploma hebben.
Vrouwen van twintig met mbo, een baan, man & kinderen.
Vrouwen van twintig die net op het HBO beginnen.
Vrouwen van twintig die al vanaf de 16e verjaardag werken.
Vrouwen van twintig die vooral niet willen werken en 'een soort van' studeren.
Vrouwen van twintig die een wereldreis maken.
Vrouwen van twintig die ongewenst zwanger zijn.
Vrouwen van twintig die gewenst zwanger zijn.
Vrouwen van twintig die vast zitten in een rotrelatie.
Vrouwen van twintig die toe zijn aan een eerste relatie.
Vrouwen van twintig die voorlopig nergens aan toe willen zijn.
Vrouwen van twintig die overal aan toe zijn.
Vrouwen van twintig die man willen zijn.
Vrouwen van twintig die grotere tieten willen hebben.
Vrouwen van twintig die last hebben van keuzestress.
Vrouwen van twintig met king-size schulden.
Vrouwen van twintig met een nare chronische ziekte.
Vrouwen van twintig die misschien op de korte termijn overlijden, en dit weten.
Vrouwen van twintig die leven op papa's portefeuille.
Vrouwen van twintig met een WAJONG.
Vrouwen van twintig die kleinere tieten willen (ja, heus).

Happy Bianca van ANTM

En ik ben ook zo'n vrouw van twintig. Op dit moment ben ik er drie uit bovenstaand lijstje. En veel van mijn lezeressen zijn ook ten minste één zo'n vrouw. En bijna iedereen die dit leest zal bij een bepaalde zin denken 'ik blij dat ik dat niet ben'. Dus wees blij, om welke vrouw je WEL bent. En reageer gerust als jouw soort vrouw er niet bij staat ;)

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik ben niet één van die vrouwen, maar ik ben wel twintig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, ik ben negentien. Ook negentienjarige vrouwen kunnen zich in deze vrouwen wel herkennen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel een van die vrouwen, ik ben 20 en werk fulltime sinds mijn 16e.

    BeantwoordenVerwijderen