woensdag 28 december 2011

Tweeduizendelf

Tijd voor HET lijstje: tweeduizendelf.
Per maand beschreven wat er dit jaar gebeurde.

Januari
Nieuwjaarsgala studieverenigingen Enschede
Deadline afstudeeropdracht

Februari
Stage zit erop! Twee weken vakantie en dan afstuderen.
 boeket van stage
Maart
Lief 21 geworden
Beginnen met afstuderen

April
Met de hele afstudeerklas naar Rotterdam
Broer helpen met verhuizen, meneer heeft intrek genomen bij zijn vriendin.

Mei
Portfolio's ingeleverd, afstuderen zit erop.
Mama & papa drie weken op vakantie, ik drie weken alleen

Juni
Papa helpen met verbouwen

Juli
Geslaagd! Diploma binnen
Vakantie Texel
Gestart met mijn blog

Augustus
HOI week Enschede
Beginnen op mijn nieuwe opleiding
Verjaardag opa Jan

September
20 geworden!

Bday!

Oktober
Weekje Duitsland
Twijfelen over opleiding

November
Eerste project gefaald & in heel goed ingehaald
Herkansingen

December
Sinterklaas, kerst, oud&nieuw

Het is nog best lastig om zo'n jaar terug te denken! Jammer genoeg heb ik mijn agenda 2010/2011 al weggegooid dus al die afspraken kon ik niet opzoeken.

2 opmerkingen:

  1. Toch heb je een aantal leuke dingen gedaan! En het is idd altijd moeilijk om terug te denken want je nou precies allemaal in zo'n jaar gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je dat nog helemaal weet joh :o Dat vind ik allang knap :D

    BeantwoordenVerwijderen