donderdag 29 december 2011

Tweeduizendtwaalf

Jaha, die zag je niet aankomen ;)

Wat tweeduizendtwaalf mij precies gaat brengen weten we natuurlijk nog niet. Behalve dan dat de mogelijkheid wordt geopperd dat we er met zijn allen aan gaan (iets met een incomplete kalender). En als die kalender het niet doet mogen we van de politiek aannemen dat zij het dan wel voor ons regelen (iets met een financiƫle crisis).

Dus laten we het vooral hebben over wat ik graag WIL doen in tweeduizendtwaalf!
Lijkt mij persoonlijk leuker.

afbeelding via weheartit.com

1. Op kamers!! Mijn studenten-uitzet is compleet, I'm ready to go.

2. Zoveel mogelijk studiepunten halen, mijn P zit er dan al niet meer in maar toch.

3. Meer sporten. Moet haalbaar zijn want op dit moment doe ik niets ;)

4. Voort maken met mijn plakboeken

5. Meer kwaliteit minder kwantiteit

6. Meer bloggen!

Dat vind ik voor nu toch een mooie lijst. Wellicht vul ik 'm nog eens aan. Wensen genoeg haha.

1 opmerking:

  1. Inderdaad een mooie lijst!
    Ook ik hoop in 2012 meer te gaan bloggen xD! (en dat sporten mag stiekem ook wel xD!)

    BeantwoordenVerwijderen