donderdag 2 februari 2012

Lipstickchick

Vandaag heb ik mijn laatste toets voor deze week, voor mijn gevoel snap ik alle stof wel maar ik ken niet alles uit mijn hoofd dus ik vrees er voor :( we zullen zien!

Tijdens het leren heb ik mijn liefde voor lipstick herontdekt, lipstick is leuk! En mijn lipstickchickie ook. Verder las ik deze week het boek 'het jaar dat ik dertig werd' van Aaf Brandt Corstius uit, enorm leuk! Het zijn wel losse columns, daar moet je van houden.

Overigens heb ik 20 februari mijn volgende toets: een her voor Nederlands. Als iemand tips weet waar ik info kan vinden over/of de d/dt/t regel eenvoudig uit kan leggen: sehr gern!

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je Nederlandse toets! Ik heb even op Google gekekenm maar je d/t regels intikt, kom je een heleboel goede tips tegen. Hoop dat je er wat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet geen website, maar wel voor je algemene kennis wat betreft Nederlands: elke dag de test maken van beterspellen.nl Je denkt (of ik denk) dat je het wel foutloos maken, maar dat valt af en toe toch wel tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah die foto is echt super cute! Hoe zijn je tentamens gegaan? xxx

    BeantwoordenVerwijderen