donderdag 23 februari 2012

Mooi praktisch

In 'mooi praktisch' wil ik een aantal favoriete praktische beauty producten laten zien. Niet per se een bijzonder product, maar een product waar ik zelf erg blij mee ben en niet meer zonder kan!

Deze keer 'Quick finish' topcoat van Mavala. Dit is een fijne topcoat voor een goede prijs.
De nagellak droogt snel en bladdert nauwelijks (let wel, ik heb erg sterke nagels) en het kwastje werkt erg prettig. Is er ook een nadeel? Yep, je krijgt het flesje nooit helemaal leeg. Maar aan de andere kant: dit is me bij geen enkele andere topcoat wél gelukt. De ring om het flesje is van Forever21, deze heb ik er per ongeluk aan vast gedraaid haha.

Where to get it? Douglas, grotere DA's en soms ook bij ici paris XL. Prijs: 4,95.


1 opmerking:

  1. Ziet er erg leuk uit! Ook al krijg je het flesje niet helemaal leeg..

    BeantwoordenVerwijderen