woensdag 31 augustus 2011

Update zomerboeken

In dit artikel vertelde ik over de boeken die ik deze zomer wou lezen.

Nog een keer de lijst met boeken:
* Eat pray love (Engels) geschreven door Elizabeth Gilbert
* Dromen, durven, doen geschreven door Ben Tiggelaar
* The Carrie Diaries (Engels) geschreven door Candace Bushnell
* Skinny Bitch geschreven door Rory Freedman en Kim Barnouin
* 29 geschenken door Cami Walker

Op 2 augustus had ik 29 geschenken en The Carrie diaries uit. En hoe ver ben ik nu?


Dromen, durven, doen is uit! Het is een boek waar je veel van kan leren en ik denk dat het verstandig is om het boek regelmatig open te blijven slaan. Wel merk je dat je er voor open moet staan, het is geen boek dat je op elk willekeurig moment kan lezen. Als je hoofd er niet naar staat neem je (ik tenminste) de informatie veel minder goed op. Aanrader? Ja!

Vervolgens begon ik aan Skinny Bitch, qua informatie is dit een interessant boek maar de 'bitchy manier' waarop het geschreven is staat me tegen. Je wordt constant aangesproken alsof je vrij naïef bent en dat vond ik gewoon niet lekker lezen. Ik twijfel overigens of dit er aan ligt dat het een vertaald boek is uit het Engels. Dit boek heb ik niet uitgelezen maar laat ik nog even in de kast liggen. Aanrader? Mwah. Qua informatie wel

En toen was Eat, Pray, Love aan de beurt! Wat een leuk boek vind ik dit, ik lees dit boek in het Engels omdat ik het een prettige taal vind om te lezen en dit soort boeken liever in de originele taal lees. Ik ben nu bij 'book 2 India (pray)' en heb dus 'book 1 Italy (eat)' uit. Het gaat minder snel dan ik verwachtte omdat ik graag precies wil begrijpen wat er geschreven is. Als ik er even niet uit kom ga ik pas verder als ik het helemaal begrijp.
Aanrader? Ja!

Zijn de overige boeken aanraders?
* The Carrie Diaries (Engels) geschreven door Candace Bushnell Ja!
* 29 geschenken door Cami Walker Ja!

Welke boeken heb jij in de zomer gelezen & waren het aanraders?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb heel veel boeken gelezen haha. Maar Norwegian Wood van Haruki Murakami is wel een aanrader, maar wel een ander soort boek dan de boeken die jij gelezen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geeft niets, ik lees bijna alles behalve thrillers haha :) zal m zo is opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heel wat goede boeken gelezen. Zowel thrillers als rommannetjes. Heerlijk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen