maandag 19 september 2011

Bas kosters undies

Normaal zou ik niet zo snel foto's van mijn ondergoed online zetten maar mijn nieuwe undies van Bas Kosters voor Zeeman vind ik veel te leuk om voor me te houden.

Sinds vandaag ligt de collectie in de winkels van Zeeman, het concept doet een beetje denken aan H&M & designers. Voor een 'vriendenprijsje' kun je echte designer items kopen. En als textiel student was ik er natuurlijk als de kippen bij!

De nieuwe undies vers van Zeeman!

Uit de mannencollectie heb ik een kadootje meegenomen voor vriendjelief. Hiervan kan ik nog geen foto posten (hij weet het zelf nog niet haha) maar het patroontje kan natuurlijk wel!
patroon mannencollectie
 Bij elkaar was ik nog geen 15 euro kwijt en ik ben superblij met mijn aankopen. Vrolijk warm winterondergoed, haha. Ik hoop bij een andere Zeeman nog een ander hemdje te scoren & misschien de pyjamabroek. Het lag niet bepaald netjes in de winkel dus ik kon niet alles vinden :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten