zaterdag 17 september 2011

Weekend ♥

Ik kan wel zeggen dat afgelopen week best heftig was. Vorig weekend vierde ik het hele weekend mijn verjaardag inclusief mensen die bleven eten + slapen. Ontzettend leuk maar ook erg vermoeiend! De schoolweek die volgde was gevuld met twijfels en een conclusie die me toch even 'stak'.

Maar gelukkig begon het weekend goed! Vrijdag na school nam ik de trein naar Amsterdam, op naar mijn broer. Daar aangekomen liepen we even snel door de stad om een kadootje te kopen voor N. waar we s'avonds nog een verjaardag van hadden. Eenmaal bij mijn broer (+ zijn vriendin) thuis kon ik na twee weken eindelijk hun kittens zien!

Kitten nummero uno! Ze zijn te druk om met twee tegelijk op een foto te krijgen :)
'S avonds gingen we dus naar N. haar verjaardag en vanmiddag hebben we nog lekker een drankje gedaan bij Bagels & Beans voor ik de trein terug naar het verre oosten nam. Waar overigens, als enige minpuntje, de treinen niet reden. Gelukkig kwam er snel een bus!

Mijn heerlijke drankje de 'Green Energy' bij Bagels & Beans
Zojuist heb ik mijn agenda gepimpt met een kaartje dat ik voor mijn verjaardag kreeg. Elke keer als ik m zie moet ik er heel hard om lachen haha.
Mijn mooie agenda!
Straks komt lief hier en gaan we lekker een filmpje kijken, morgen ga ik goed veel huiswerk maken & dan ben ik weer helemaal klaar voor een nieuwe schoolweek.
I love being a nerd.

2 opmerkingen:

  1. haha zalig kaartje! ik heb hem hier ook thuis liggen :D ik heb nog eentje met opschrift 'na drie koppen koffie ben ik heel genietbaar' en dan zo'n oude serieus dame dat heel erg droog en streng op het kaartje staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, haha! Dat drankje ziet er overigens ook heerlijk uit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen