donderdag 3 november 2011

7/100

Als je maar 7 punten van de 100 hebt gehaald, dan weet je dat je iets niet goed gedaan hebt. Maar eigenlijk wist ik dat ook al. Kleine opsomming:

- laat bedrijfsbezoek (en daar gaat t hele project eigenlijk over)
- 1 iemand stopte uit het projectgroepje
- 1 iemand komt nooit
- 2 iemanden zijn Duits en das lastig samenwerken
- 1 iemand is Dyslectisch
- bijna niemand hield zich aan de planning

Kort samen gevat: ik moet herkansen. En dan ook grandioos herkansen.
En stiekem, geloof ik niet dat het dan wel lukt.

Dus nu voel ik me ongeveer zo:


Volgende week moet ik nog vier tentamens waarvan ik ook nog niet geloof dat het gaat lukken maar ja, dat kan ook prima aan deze dip liggen. Zucht :(

2 opmerkingen:

  1. Oh wat irritant zeg :( Hopelijk gaat de herkansing dan wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig! Ik wens je veel succes voor de herkansing!
    Ik volg je, :D Volg jij terug via GFC? xxx

    BeantwoordenVerwijderen