dinsdag 15 november 2011

Afgelopen weekend

Ja ja, ik heb het overleefd! Het vriendje-loze weekend.
En ja, soms viel het me gruwelijk tegen. MAAR daar gaan we het niet over hebben!

De vraag is: what did I do all weekend?

Vrijdagavond: met mama door het dorp gelopen -> koopavond!
Overigens niets gekocht want ik was toen al verliefd op een paar (voor mij) onbetaalbare schoenen.
Verder nog slappe tv gekeken, een boek uitgelezen (ik & jij, komt nog een stukje over!) en in bad geweest.

Zaterdag:
'S ochtends keek ik de intocht van Sinterklaas op televisie, zak pepernoten & warme chocolademelk erbij en ik ben gelukkig. Vervolgens ruimde ik mijn hele kamer op en heb ik zelfs stof gezogen en gedweild! Dweilen is zo stom. 'S middags ben ik met pap & mam mee geweest naar het bos en wat kleine dorpjes in de buurt. Enn kwam Sinterklaas met de pakjeskoets door mijn straat!


Verder keek ik met pap & mam 'Ik hou van Holland', en dat was eigenlijk wel heel erg leuk.

Zondag:
Huiswerkdag. En daarmee is alles gezegd haha. 'S avonds ouderwets patat gehaald en dat-ene-leuke-programma-over-kunst-en-literatuur gekeken dat om ongeveer 18.00 uur begint.

Gister (maandag) was de aftrap van de nieuwe periode op school en bleek dat ik gelijk weer errrg veel te doen heb. Twee vergaderingen & 1,5 uur patroon tekenen verder ging ik naar lief zijn studentenhuis om 'm te verrassen met rollasagna! Nu dinsdagmorgen is hij al weer naar school en ben ik nog aan t wakker worden.. 12.45 uur begint mijn eerste les weven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten