woensdag 16 november 2011

HNTM

Ja, ik dacht: ik zeg ook even wat ik er van vind.
Waarvan vind? HNTM de finale oftewel Hollands next top model.

Alle meiden van afgelopen seizoen

Daphne
Ik vindt Daphne altijd een beetje 'net niet'. Ze ziet er leuk uit, vindt het ook zichtbaar leuk om te presenteren maar.. die teksten?! Soms net te suf en voor de hand liggend ('spannend he?' vragen tijdens een finale... origineel is anders).

De mode
Hier kon ik dan niet over klagen. Eerdere seizoenen was het hoge mode-gehalte ver te zoeken, maar dit jaar: petje af.

De show
Ik ben vast niet de eerste die dit zegt: de lingerieshow leek wel heel erg op een Victoria's secret show! Beter goed gejat dan slecht bedacht, true. Maar het lag er wel erg dik bovenop. De muziek en het hoge 'show' gehalte vond ik dan weer fantastisch, hierdoor bleef ik kijken. HNTM is wat dat betreft zeker gegroeid.

De winnares
Tamara. Tsja, niet echt een onverwachte uitslag. Vanaf de 3e aflevering was ik er al uit dat zij zou winnen. Niet dat het mijn favoriet was, zeker niet. Maar qua talent stond ze gewoon bovenaan. Simple as that. Dat Daphne nog even tijdens de uitslag haar voorkeur liet doorklinken (ik vind het echt heel erg dat je nummer drie bent, Riquelle) vond ik dan weer jammer. Gewoon niet zo professioneel.


De winnares tijdens de 'Victoria's Secret'-ronde. Foto via elsevier.nl

'HNTM'
En dit is iets, ik vraag het me oprecht af. Klopt de term HOLLANDS next top model wel, als de winnares internationale potentie moet hebben? Het programma heet toch niet International next top model? Ik snap het oprecht niet.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de finale niet gezien, omdat ik al wist wie er gewonnen had. Die finale vind ik nooit zó bijzonder ook.
    Wel echt jammer dat Tamara gewonnen heeft! Ze is als model wel goed, maar zo'n achterbakse bitch tegenover de andere meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vond het stom dat Michelle vierde was. Die Tamara kon echt niet lachen (lijkt me toch wel noodzakelijk voor een model) en was bovendien enorm arrogant. Ik vind het stom dat het inderdaad al vanaf het begin van de serie duidelijk was dat zij zou winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het echt nog nooit gezien, okey misschien een klein stukje maar that's it. Ik vond in die tijd America's Next top model veel leuker en keek dat liever. En op dit moment boeit het me allemaal ook niet zo (A)

    BeantwoordenVerwijderen