vrijdag 11 november 2011

Weekend alleen

Lief <3
Anderhalf jaar in onze relatie gaat het dan voor het eerst gebeuren: we zijn een heel weekend NIET samen. Vrijdagmiddag 13.58 zag ik lief voor t laatst en ik hoop dat ik m maandag om 16.00 uur zie en anders wordt het dinsdag. Is dat dan zo'n drama? Neuh.

Het is alleen nog nooit gebeurt! Nu denk je misschien dat we vanaf vrijdag tot zondagavond als klef & bef op de bank zitten handjevasthouden. Maarr zo zit het niet. Aan het begin van onze relatie werkten we allebei bij de plaatselijke Super (hoe fout, i know). Dus we zagen elkaar sowieso de hele zaterdag overdag. Door de weeks studeerden we zo'n 2 uur treinreizen uit elkaar dus dan zagen we elkaar alleen via skype dus het was de ongeschreven regel dat we elkaar op zondag sowieso reallife zouden zien om leuke dingen te kunnen doen.

Toen ik stopte met het werken bij de Supermarkt en lief nog wel gewoon elke zaterdag tot 20.30 uur bleef werken werd het de gewoonte om standaard bij elkaar te slapen en aangezien we veel dezelfde vrienden hebben en we allebei goed met elkaars vrienden kunnen, gaat het uitgaan ook altijd samen.

Long story short: elk weekend waren we tot nu toe samen.
Dit weekend dus niet.

Lief is in Gent bij een goede vriendin en ik ben thuis.
Aan de ene kant heel erg jammer (afgelopen week was ik erg druk en komende week is hij erg druk) om niet samen te kunnen relaxen, maarr nu kan ik wel alles doen wat ik wil!

Ik kan alle programma's kijken die lief niet leuk vind, beginnen aan ons plakboek, mijn kamer opruimen zonder dat lief zn wenkbrauwen optrekt bij het zien van al mijn prullen en lekker rap opstaan (lief trekt daar met gemak 2 uur voor uit).


So thank god it's friday! I'm looking forward to monday.

3 opmerkingen:

  1. Van te voren kan ik mij er op verheugen (want dan kan ik doen en eten wat ik wil :-)) als mijn lief een weekendje weg is, totdat het moment aanbreekt... Dan wil ik dat ie blijft.

    Geniet nog even van je "vrije" zondag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie mijn vriend meestal in het weekend en vijf minuten doordeweeks (dan kom ik langs zijn kantoor wanneer ik naar het station moet en dan kan ik nog een kusje geven :P) en ik ben nu ook zonder hem dit weekend haha.

    Het is niet erg, als het maar niet te vaak gebeurt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel even wennen zeg, pfoe :( als het inderdaad maar niet te vaak gebeurt overleef ik het prima haha.

    BeantwoordenVerwijderen