woensdag 7 december 2011

H2oi

Gisteravond had ik een verjaardagfeest van een heuse partyanimal.
Een heerlijk drie gangen menu, rode wijn & tar-taart stond klaar.
Want: de hond van de moeder van mijn vriend is jarig!

Het was mijn eerste huisdieren-bday ooit en het is me prima bevallen.
Toen ik de uitnodiging kreeg (in de post, en echte kaart!) heb ik 'm wel drie keer gelezen en mijn vriend gesmst of het een grapje was. Maar nee, de hond kreeg een feest.
Ze is nu namelijk honderd in honden jaren en we verwachten niet dat ze veel ouder wordt.

Dus zo zat ik gisteren, 18.30 uur aan een voortreffelijk avondmaal.
En de honden genoten van hun tar-taart en ander uitgebreid hondenvoedsel.

Foto's ben ik vergeten te maken dus deze is van Google: creme karamel!

Op ons menu stond:
- Groene soep
- Aardappels uit de oven met kruiden
- Kip klaargemaakt met pesto
- Tomaten salade met drie verschillende kleuren tomaat
- Broccoli
- Zelfgemaakte crème karamel

Tijdens het potje Yahtzee met de familie kwam de flauwe grappen ronde en daar slaat dan ook de titel op. Flauwe grappen zijn sowieso favoriet en een aantal blijven sowieso leuk. Hieronder de twee die het gister goed deden (niet van mij):

1. Wat is H2oi ? (antwoord onderin)
En de altijd flauwe vraag (bij voorkeur aan mensen die niet zo goed zijn in Engels):

2. Hoe zeg je ook al weer ananas in het Engels? Ennenes of Annenes?
(antwoord is dus pineapple)

Iemand nog flauwe grappen sugesties voor de kerst? :)
Antwoord: hooi

1 opmerking: