maandag 12 december 2011

You can leave your hat on

Als aller eerst: excuses, ik ben weer enorm druk met school! Maar, nieuwe week nieuwe kansen. Ik ga weer mijn best doen om mijn blog actief te houden haha.

De titel is één van mijn favoriete semi-foute liedjes, maar hier gaat mijn hele artikel verder niet over. Nee stiekem gaat het over iets heel anders. Toen vrijdag de Elle bij mij op de mat viel en ik deze in bad besloot te lezen (ergens anders gun ik mezelf momenteel de rust niet haha) kwam ik een stukje tegen over een Holiday collectie van Lancome die mij erg aanspreekt.

De Golden Hat collectie by Kate Winslet voor Lancome. Nog nergens had ik er iets over gelezen (ik volg veel beautyblogs, dus het verbaasde me een beetje) dus nieuwsgierig las ik het stukje dat erbij stond.

Wat blijkt? Een deel van de opbrengst van de collectie gaat naar de Golden Hat stichting die kinderen met autisme helpt om een zo fijn mogelijke jeugd te hebben. Zoals ik al eerder schreef in dit stukje heeft mijn lief asperge. En ik mag dan jong zijn & midden in mijn studie zitten: ik weet 99% zeker dat ik later kinderen wil. De kans op een kind met autisme (het is erfelijk) is dus best reëel. Oh en niet geheel onbelangrijk: de collectie is moo-hoooi.

Ik moet nog eens goed narekenen of ik me iets uit de collectie kan veroorloven maar het lezen van het stukje in de Elle maakte me stiekem wel happy. Als je een kind met autisme goed begeleid/helpt kan dat zo'n enorm verschil maken. Een doel dat dat mogelijk maakt steunen + een pretty product kopen in één: I'm in!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten