vrijdag 30 december 2011

Opschrijven is opslaan

Zoals ik eerder al schreef ben ik gek op lijstjes. Voor alles maak ik lijstjes, to-do lists, boodschappenlijstjes, lijstjes met wat ik graag wil doen/kunnen/hebben/zien/lezen.

Op dit moment slingeren er een heleboel losse opschrijfboekjes rond in mijn kamer, tas en vast nog wel ergens anders in huis. Nu bedacht ik me dat het heel erg leuk zou zijn om een heel jaar lijstjes te maken in hetzelfde boekje!

Op 1 januari 2013 kan ik dan precies terug lezen wat voor lijstjes (en andere aantekeningen) ik een jaar lang gemaakt heb. Me likey!

Dus ik ging op zoek naar een mooi notitieboekje waar ik dus wel een jaar mee kan.
Eisen:

- pretty
- genoeg velletjes / groot papier
- stevig (geen schrift)

via papiermier.be

Nummero uno: 160 pagina's, A5 formaat, mooi eenvoudig ontwerp, 16 euro's.


via psikhouvanjou.nl
Een iets kleinere namelijk A6 formaat, maar wel een ringband! Stiekem vind ik een ringband heel fijn.. 300 pagina's, 8 euro's.

via urbanoutfitters.com
Ook A6 en errrg pretty! Aantal pagina's staat er jammer genoeg niet bij, prijs: 6 euro's.


Gelukkig heb ik nog anderhalve dag, haha. Ik ga nog wat speurwerk verrichten voor ik mijn nieuwe lijstjes-vriend aanschaf! Iemand tips?


En ook volgend jaar: Follow my blog with Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Ik zag gisteren zo'n mooie! Maar was bij Harrods (Londen dus) en ik had er niet echt eentje nodig..
    Die eerste van jou vind ik anders ook erg mooi trouwens. A5 lijkt me ook wel het fijnste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste twee zijn erg mooi de onderste vind ik iets te druk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een boekje van Moleskine kan ook, maar dat is wel duurder. Deze boekjes zien er ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen