zaterdag 31 december 2011

Nog zestien tot tweeduizendtwaalf

Jaa als ik dit post is het nog 16 uur tot 1 januari 2012 :D.

Ik ben gek op feestdagen en de sfeer erom heen maar oud&nieuw hoorde daar voor mij nooit zo bij. Gruwelijk irritant vond ik het als mensen in oktober al vroegen wat ik met oud&nieuw zou gaan doen. En, nog zoiets: ik was altijd bang voor vuurwerk.

Maar sinds een jaartje of twee vind zelfs ik oud&nieuw leuk! Vorig jaar vierde ik het met wat vrienden in een gezellige wijk. Vuurwerk kijken bij de buren en over straat banjeren met je glas champagne: me likey!

Dit jaar vier ik het met mijn broer & zijn vriendin, mijn lief & vriendin N. in Amsterdam. Lekker flauwe spelletjes doen, aftellen met de tv en oliebollen eten. Yumyumyummm.


Voor alle 'bloggers on a budget' nog wat tips!

* Oliebollen bakken bij de buren/vrienden/familie: een leuke tijd & hele goedkope oliebollen/appelbeignets/etc.

* Feesten waar je onbeperkt kan drinken. Bij ons in de buurt is een feest waar je 20 euro voor betaald en dan kun je onbeperkt wijn & bier drinken + een glas champagne. Een prima deal voor de veelgebruikers onder ons ;)

* Tijdens het rondje door 't dorp/de stad langs de kroegen en cafés lopen. Vorig jaar hebben we daar heel wat drankjes gescoord in ruil voor gezelligheid of grondbloemen.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2012. See you next year!

2 opmerkingen: