zondag 1 januari 2012

Goedenavond, goedemorgen.

Ik & de vriendin van mijn broer
Ik ga er van uit dat de meeste van ons (wie is ons? iedereen dit leest) gister/vandaag oud en nieuw gevierd hebben! Hopelijk was het voor iedereen een topavond :)

Op dit moment ben ik net weer thuis na 1,5 dag Amsterdam. Het was ontzettend leuk, ik heb voor mijn doen veel gedronken & veel gegeten en nog veel meer slechte tv gekeken. Verder is er nog een bloedstollend potje Yahtzee gespeeld en hebben we het vuurwerk van de buren bewonderd.
De volgende ochtend, het plein in de buurt.
Mijn 2012 is goed begonnen! Ik heb er zin in. Dan nog eens, nu echt voor de laatste keer dit jaar op mijn blog: de allerbeste wensen.

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat vuurwerkrestant op straat! Bij ons in de straat is helemaal geen vuurwerk afgestoken gelukkig. We zagen wel wat er in de straten hiernaast werd afgestoken, dus alleen maar plezier ervan gehad!

    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen